Cryns by Damage Liège

Seraing

Geschiedenis

De geschiedenis van Cryns start in 1944. Op dat moment richtte Louis Cryns een carrosserie op in de Zwaardstraat in Antwerpen. In 1961 wordt een tweede aterlier geopent in de De Wittestraat. Door het grote succes van Cryns stond er in 1993 de verhuis naar de huidige locatie op de Vredebaan in Mortsel op het programma. Twee jaar later behaalt Cryns het ISO-9002 certifitcaat. 

In 2011 neemt Johan van Deursen de zaak over. Zijn ervaring bij Leaseplan, GE Fleet Services, Unilease en Fraikin Truck Renting is een garantie op een gezonde groeistrategie voor Cryns Carrosserie Center. Sindsdien is Cryns fors beginnen groeien, met vijf overnames sinds de aantreding van Johan Van Deursen. in 2014 volgde de overname van Carrosserie Detaille in Luik. 

Geschiedenis vestiging Cryns by Damage Liege seraing home.jpg

Modern Craftsmanship

De ambacht verdwijnt stilaan uit ons geheugen. Echte ambachtslui heeft vandaag de dag te kampen met enorme veranderingen in hun vakgebied.

Dit vraagt een sterk aanpassingsvermogen van onze vakmensen. Men eist de precisie en kwaliteit aangepast aan de wensen en noden van het heden. Onze Modern Craftsmen werken met passie, precisie en kennis van het vak. Het herstellen van wagens ligt in hun hart en ze staan altijd gemotiveerd klaar.

Cryns biedt kansen en mogelijkheden voor dit soort gedreven vakmannen. Het voorziet alle apparatuur die een moderne vakman nodig acht en een stimulerende werkomgeving.

Modern Craftsmanship OPS Modern Craftsmanship.jpg

Automatisering en digitalisering

De missie van Cryns is om een vooraanstaande speler te zijn binnen haar sector. We zijn daarom continu op zoek naar de meest moderne en efficiënte hersteltechnieken. Volgens die filosofie is ook onze bedrijforganisatie volledig digitaal en werken we bij Cryns in de Cloud

 

De automatisering en digitalisering zijn de zenuwbanen van het Cryns Carrosserie netwerk, waar onze medewerkers het hart vormen. Via verscheidene kanalen behouden wij het overzicht en creëren we uniformiteit. Dit alles om u zo snel en efficiënt mogelijk te kunnen helpen zonder aan kwaliteit in te boeten.

 

Zo maken we bijvoorbeeld gebruik van Planmanager voor het opnemen van schades door middel van tablets en camera's. Onze afdeling accounting maakt gebruik van WinBooks en Virtual Invoice om alle uitgaande en binnenkomende facturatie volledig digitaal op te volgen. Verder maakt het Cryns Carrosserie netwerk gebruik van een aantal professionele softwarepaketten om alles in goede banen te leiden.

 

Iedere medewerker heeft een persoonlijke tablet waarop hij tijdsregistratie, communicatie en bestellingen efficiënt kan beheren. 

Automatisering en digitalisering digitalisering tablets.jpg

Kwaliteitsbeleid

Cryns  werkt voortdurend aan zijn kwaliteitsbeleid en beantwoordt aan alle kwaliteitsnormen die vereist zijn binnen de sector.

 

Zo beschikt het over het Eurogarant label. Dit is hét kwaliteitslabel binnen de carrosseriesector.

 

Daarnaast heeft Cryns ook verschillende andere labels toegekend gekegen. Veder doen we ook aan duurzaam repararen door afval te beperken, minder onderdelen te vervangen en gebruik te maken van duurzame producten. 

 

We meten bij elke herstelling de tevredenheid van onze klanten. Dankzij deze feedback blijven we continu werken aan een optimale klanttevredenheid. Cryns behaalt een score van 9 op 10.

Kwaliteitsbeleid eurogarant-toprepair-1-1284x856.png

Waarom kiezen voor Cryns by Damage Liège

  • Dankzij premium vervangwagens (Mercedes of SEAT) blijft u tijdens de herstelling mobiel.
  • U krijgt 5 jaar garantie op uw herstelling.
  • Cryns is expert in SMART repair: ze herstellen zoveel mogelijk plaatselijk. Zo besparen zij tijd en middelen, en zo bespaart u kosten.
  • U kiest voor een groene herstelling. Want deze vestiging draagt het label Duurzaam Repareren, dat zeer strenge eisen naar milieu toe oplegt.
  • Cryns is erkend door alle Belgische verzekeringsmaatschappijen. Bij verhaalbare schade zorgen de medewerkers ervoor dat uw dossier zo vlot mogelijk wordt afgehandeld

Contacteer ons, wij helpen u graag verder op weg.

Contacteer ons met al uw vragen of maak een afspraak in één van onze herstelcentra.

Digitale service
Kwaliteitsgarantie
Premium vervangwagens
Nationale spreiding
Digitale service
Kwaliteitsgarantie
Premium vervangwagens
Nationale spreiding