Cryns by Damage Kortrijk

Wevelgem

Geschiedenis

Carrosserie Jan Hanssens kende haar oprichting in 1985. De carrosserie uit Wevelgem specialiseerde zich aanvankelijk op autobussen en mobilhomes. Later kwamen daar personenwagens bij. Vandaag staat de hersteller gekend als een dynamische onderneming geheel in lijn met de Cryns filosofie. In november 2020 besloten ze zich aan te sluiten bij onze groep. 

Geschiedenis Carrosserie Jan Hanssens foto SOME 1.jpg

Renovatiewerken

De werkplaats en receptie kregen een uiterst moderne look. Strak, zwart-wit en tijdloos. Het atelier is zo voorzien van alle moderne infrastructuur en beantwoordt zo aan de noden van onze craftsmen. In de stijlvolle receptie wordt u in alle vriendelijkheid ontvangen. 

Renovatiewerken IMG_5045.jpg

Automatisering en digitalisering

De missie van Cryns is om een vooraanstaande speler te zijn binnen haar sector. We zijn daarom continu op zoek naar de meest moderne en efficiënte hersteltechnieken. Volgens die filosofie is ook onze bedrijforganisatie volledig digitaal en werken we bij Cryns in de Cloud

 

De automatisering en digitalisering zijn de zenuwbanen van het Cryns Carrosserie netwerk, waar onze medewerkers het hart vormen. Via verscheidene kanalen behouden wij het overzicht en creëren we uniformiteit. Dit alles om u zo snel en efficiënt mogelijk te kunnen helpen zonder aan kwaliteit in te boeten.

 

Zo maken we bijvoorbeeld gebruik van Planmanager voor het opnemen van schades door middel van tablets en camera's. Onze afdeling accounting maakt gebruik van WinBooks en Virtual Invoice om alle uitgaande en binnenkomende facturatie volledig digitaal op te volgen. Verder maakt het Cryns Carrosserie netwerk gebruik van een aantal professionele softwarepaketten om alles in goede banen te leiden.

 

Iedere medewerker heeft een persoonlijke tablet waarop hij tijdsregistratie, communicatie en bestellingen efficiënt kan beheren. 

Automatisering en digitalisering digitalisering tablets.jpg

Kwaliteitsbeleid

Cryns  werkt voortdurend aan zijn kwaliteitsbeleid en beantwoordt aan alle kwaliteitsnormen die vereist zijn binnen de sector.

 

Zo beschikt het over het Eurogarant label. Dit is hét kwaliteitslabel binnen de carrosseriesector.

 

Daarnaast heeft Cryns ook verschillende andere labels toegekend gekegen. Veder doen we ook aan duurzaam repararen door afval te beperken, minder onderdelen te vervangen en gebruik te maken van duurzame producten. 

 

We meten bij elke herstelling de tevredenheid van onze klanten. Dankzij deze feedback blijven we continu werken aan een optimale klanttevredenheid. Cryns behaalt een score van 9 op 10.

Kwaliteitsbeleid eurogarant-toprepair-1-1284x856.png

Contacteer ons, wij helpen u graag verder op weg.

Contacteer ons met al uw vragen of maak een afspraak in één van onze herstelcentra.

Digitale service
Kwaliteitsgarantie
Premium vervangwagens
Nationale spreiding
Digitale service
Kwaliteitsgarantie
Premium vervangwagens
Nationale spreiding