The Next Step

Cryns Carrosserie Center sluit zich aan bij Duitse IRS Group.

 

IRS Group en Cryns Carrosserie Center hebben besloten de krachten te bundelen. Beide groepen delen dezelfde visie op schadeherstel en volgen een gelijkaardige strategie in respectievelijk Duitsland en België. Hierdoor zien ze beide vele voordelen in een nauwe samenwerking.

 

Cryns Carrosserie Center (Cryns) telt vandaag 8 moderne carrosserieën en is daarmee toonaangevend in België. De groep staat gekend voor haar kwaliteit, doorgedreven innovatie en digitale administratie. Cryns stelt op vandaag meer dan 100 goed getrainde mensen te werk. Johan Van Deursen en Hilde Cleemput blijven het bedrijf aansturen in de gekende groeistrategie.

 

“De IRS (Intelligent Repair Solutions) groep vormt de ideale partner voor ons, dit door hun gelijkaardige strategie en visie. Hierdoor kan de Cryns identiteit en cultuur blijven bestaan, gesterkt door de gedeelde waarden rond schadeherstel: kwaliteit, innovatie en service. We kunnen bijgevolg de ingeslagen weg verder volgen geruggesteund door de IRS groep en verzekeren onze klanten dezelfde service en kwaliteit. Daarnaast zullen al onze medewerkers goed opgevangen worden en krijgt hun ontwikkeling alle kansen”, zegt Johan Van Deursen.

 

“We zijn zeer tevreden dat Dhr. en Mevr. Van Deursen hebben besloten zich aan te sluiten bij de IRS Group. Ze hebben een efficiënt, gestructureerd en gerenommeerd bedrijf opgebouwd gebaseerd op een filosofie die perfect aansluit bij onze groep.” Aldus Bo Jacobsen CEO International van de IRS Group.

 

Bo Jacobsen voegt toe, “ Dhr. en Mevr. Van Deursen zullen hun huidige rol als verantwoordelijke voor België blijven opnemen en worden medeaandeelhouder in de IRS Group. Hun klanten, medewerkers en andere stakeholders zullen bijgevolg geen structurele veranderingen ondervinden en kunnen dezelfde kwalitatieve, professionele dienstverlening verwachten.”

 

“ De aansluiting bij de IRS Group geeft ons de middelen en knowhow om onze groeistrategie verder te zetten en te versnellen. We zullen onze klanten kunnen bedienen in meer Cryns vestigingen met een hogere flexibiliteit. De toegang tot de faciliteiten van IRS aangaande opleiding, IT en ecologie is een verrijking voor de Cryns groep.” vervolledigt Johan Van Deursen.

 

“We kijken uit naar de nauwe samenwerking met de klanten en het ervaren team van Cryns en zijn ervan overtuigd dat deze samenwerking klanten, medewerkers en andere stakeholders ten goede zal komen voor beide groepen.” Eindigt Bo Jacobsen.

 

Facts

IRS Group omvat meer dan 140 herstelpunten. Waarvan meer dan 20 carrosserieën, meer dan 20 smart repair centers en restoratie-, hagelschade- en velgherstelpunten in Duitsland. In Scandinavië biedt de groep spuitwerk aan onder het merk pierre.dk in meer dan 50 Paint shops in Denemarken en Zweden.

 

https://www.intelligent-repair-solutions.de/en/home_eng/