Waarden, missie & visie

Waarden

 

  • Integriteit: we werken met respect voor elke afspraak t.o.v. medewerkers, klanten en leveranciers.  Onze Raden van Bestuur passen de regels van Corporate Governance toe zoals deze voorgesteld worden door Guberna.
  • Elke persoon en elk idee telt: elke persoon binnen het bedrijf wordt individueel gewaardeerd evenzeer als hun respectievelijke bijdrage en kennisopbouw tot de ketting van het succes.
  • Gepassioneerd voor onze klanten: we meten ons succes op basis van het succes van onze klanten en dit steeds op basis van onze kwaliteitsnormen.
  • Openstaan voor verandering: in een wereld vol verandering en vernieuwing staat elke medewerker aan de basis van de implementatie van nieuwe technieken en werkmethodes met oog voor het milieu.
  • Snel en nauwkeurig: in het tijdperk waarin de stijgende automatisering en digitalisatie belangrijke voordelen biedt, draagt iedereen zijn steentje bij om een snellere en intelligenter Cryns te bouwen.

Missie

 

Cryns Carrosserie Center wenst een vooraanstaande rol te spelen binnen de schadeherstelketens in haar geografische regio's. Binnen deze rol wenst zij dat te doen door te streven naar de perfecte verhouding tussen alle stakeholders die betrokken zijn binnen ketting van koetswerkherstellingen.

 

Visie

 

Elke stakeholder binnen elk domein van het carrosseriewerk dient permanent gemonitord en geëvalueerd te worden. Voor elk marktsegment dienen exact die eisen en wensen ingevuld te worden die nodig zijn om de volledige tevredenheid van elke betrokken partij te realiseren.